Energi

Idag jobbade jag som igår 10-16. Sen cykla jag hem bytte kläder och sen till stan och mötte Soffi. Vi skulle till nJoy och jag skulle träna där för första gången. har fått sånt där "Prova 10 dagar gratis på nJoy", så jag prova idag. Vi gick på ett dans aerobics pass, men jag hängde med typ noll. Men fan jag ger inte upp, jag ska tillbaka och klara av det där! Men eftersom jag inte hängde med alls, betyder ju det att jag inte alls var trött. Så Soffi var snäll och hängde med på Afrodans och där blev jag varm och trött iaf :D Skit kul var det :)

Efter tränigen så åkte jag till en man på min gård, eller iaf nästan samma gård, och kollade på ett bord jag såg på blocket imorse. Bestämde mig för att ta det och på lördag hämtar jag/vi (jag och sophia) hem det till mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0