Cykelutflykt

Jobb idag på ett dagis nästan vid Soffi. Sen så ringde pelmatic och sa att jag skulle vara på ett dagis imorgon, hade ingen aning om var det var nånstans. När jag kom hem kollade jag var det var nånstans och det såg liksom hur långt bort som helst ut på kartan på eniro. Började nästan gråta, hur fan skulle jag kunna cykla dit. Sen så frågade jag Palex om hon ville göra mig sällskap dit och kolla var det var nånstans. Och ja det var långt, fast inte Så långt som jag trodde. Typ en halvtimme långt bort kanske. Motion! jajamen;P


Kommentarer
Postat av: alexandra

Kom du fram och hem då efter den tuffa turen? ;P

2010-09-15 @ 17:08:36
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0