Äntligen skor!

Efter jobbet igår så gick jag in på Clas Ohlossons för att köpa öronproppar men fanns inga i den storleken jag vill ha plus att om jag skulle ha köpt dem som jag inte ville ha så skulle de ha kostat 29 kr, rätt ovärt när jag kan få gratis en hel påse från pappa med rätt storlek. Får be honom ta hem några till mig.
   Sen så tänkte jag att jag skulle in till åhlens och leta rätt på en fotfil. Hittade ingen, men gjorde ett inpulsbesök på LöparLabbet som jag hade tänk gå in på när jag fått min lön. Men gick in där, fick springa på löpbandet och han spelade in hur mina fötter såg ut i "ladningarna" så han lätt kunde se var mitt problem är. Så jag gick därifrån med ett par joggingskor, Äntligen! Så idag ska jag ut motionera och hoppas på att jag inte får ont överallt ^^ 
   När jag hem från stan så satte jag igång att städa. Satte in alla mina viktiga papper som legat utspridda över bordet in i pärmen. Så nu är det lite organiserat iaf.
   Åt god kycklig, ris och currysps med mig själv. Avnjöt coca cola också och en skål popcorn till Idol. Det måste ha vart colan, för jag kände att jag ville ut och springa eller vad som helst. Men istället cyklade jag över till Soffi och vi spelade Kalaha och 500.

Idag kommer min kusin Eveline och vännen Emma hit:D Det blir en myskväll med tacos och massa gott :K Ska bli riktigt skoj =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0