Trötter

Jobbat 9.30-15.30. skön dag iofs, men vart mycket sen jag kom hem. Tvättat, handlat, packat, slå in paket, hängt upp tvätt hemma eftersom det inte blev torrt i torkskåpet :@, duschat, lagat mat och när jag lagat mat så fick jag äta och då var klockan runt 8. Och jag hade inte suttit nått sen dess! Känns lite surt. Skulle ha dammsugit också, men eftersom nån har snott mina timmar från mig så blev det inte av..

En enda dag kvar, jobbar till halv 3 imorgon! Sen cyklar jag hem, och vem kommer vänta på mig här då? Jo min pappa:D Han ska åka hit med ett bord till mitt vardagsrum ;) Sen så åker jag med hem till ping. Min storebror fyller år imorgon också så det passar ju perfekt verkligen :D Sen saras födelsedagsfest på lördag. (hoppas hon har fixat med fiskedamm? ;) ) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0