Tapetsering pågår

Igår jobba jag 8-16.30. Kändes rätt tufft. Var lite små trött eftersom jag sov dålig på natten.
  Efter jobbet så gick jag till apoteket där jag träffade Louise och Soffi. Sen så följde soffi med til nJoy så jag kunde fixa mig ett årskort där. Så nu är jag medlem och kan träna hur mycket som helst;D
 När jag kom hem sen så har de påbörjat tapetseringen. Papper på golven och plast över alla möbler. Just nu har jag bara kök, mitt sovrum och toan att leva på. Inte har jag nån tv just för tillfället. Den står i hallen, för vi lyfte av den när vi skulle flytta in alla möbler in till mitten av varje rum. Så det är knappt så jag känner mig välkommen i mitt eget hem:P haha.

Idag jobbar jag till 16 och hoppas på att Louise och Sophia gör mig sällskap på bodyjam ikväll (?)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Haha men vad fan, kunde du inte sagt något tidigare då? ;P

2010-10-12 @ 16:25:00
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0