Stressad?

Jag känner mig typ stressad. Fast jag egentligen inte behöver:S Kanske för att jag vet att jag behöver städa men har ju tränat nu tre dagar i streck efter jobbet så kommer ju hem på kvällarna och då har jag ingen lust att städa. Då vill iaf jag bara ta det lugnt. Imorgon blir det nog ingen träning så får lov att ta tag i dammet! Mina handdukar i badrummet luddar verkligen av sig. Sätter sig överallt på alla tänkbara ställen i badrummet:S Ser inte skoj ut. Även om jag torkar bort det så finns det där nästa dag iaf, det är ju inte så festligt.

Nu har jag fixat present åt både brorsan och min vän. Det är ju skönt iaf, slipper ha det i tankarna :) Och äntligen på måndag kommer de och tapetserar så jag kan få ha min inflyttningsfest. Damn, måste köpa lite fler taklampor till lilla sovrummet och vardagsrummet. Har inte fått upp alla prylar heller. Men det går inte förän jag får upp min bokhylla, och den kommer inte upp förän de tapetserat. Eftersom man måste spika fast nått i väggen för att hyllan ska hålla sig upp och det är ju ovärt att göra innan de tapetserat. Men snart så är det dags.

Tränade Aerobics dans idag igen, och idag hann jag med mycket bättre än förra gången. Snurra inte runt som en vilsen höna på golvet idag iaf:D hahaha satte många utav stegen på rätt plats ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0