Shoppingrunda

Mamma sov ju över här från igår till idag. Vi skippade att gå ut och käka igår, vi gjorde mat hemma. Så hade jag köpt daim- och vaniljglass med såndär jordgubbssyltsak i ;) så gott. Jag är glad att det blev mycket kvar för då har jag det til ikväll :D

Idag åkte mamma och jag till marieberg för en shoppingtur. Det blev visst jättemycket;P en ny vardagsrumsmatta, en kjol, två par skor, två bunkar, ett bord med tyg under som man kan ha i sängen från ikea, en mössa, svarta gardiner, två små blommor och en stor blomma som står på golvet nu och bara gör det fint;P Köpte en annorlunda julgrans sak (japp jag har börjat samla på julsaker nu, haha) en stålställning som man hänger prydnadssaker i. Många kommer nog tycka att den är förskräcklig, men jag tycker den var rätt häftig och mamma med ;)
   Mamma åkte hem vid fyrataget fast jag inte riktigt ville vara ensam. fast jag tror det nog är bra för mig att bara vara ensam. Få koppla av. Så jag kan känna mig helt utvilad till på måndag. Har vart ganska trött nu ett tag ;P


Julgransställningen

 och den andra skon vill inte läggas upp av nån dum anledning:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0