Saras 20 års fest

Igår kväll var det Saras fest! Hon fick ett torrschampoo av mig och en snug rug av mig och linda ;) Hon verkade glad över den iaf:D Kvällen var bra hela kvällen genom. Alkohol, snack, människor, kanoners. Sen blev det utgång och BS. Sara förstörde sina strumpbyxor och fick ta mina nyinköpta.. -_- hmm. haha. 
   Efter BS så drog vi till kebaben, linda och jag valde att stanna kvar på plats och äta. Det kom ett gäng och satte sig vid vårt bord och jag blev så jävla arg på dom. Tre tjejer och tre killar. Två utav killarna satt och dryga som fan. Resten bara skratta. Liksom jag försökte prata seriöst med dom och vara trevlig men de bara dryga och fjanta bort sig. Den ena killen kastade sin tomat på min tallrik. Fyfan vad arg jag blev. Kände hur nära jag var att få ett utbrott på dom.  Hatar sånt där :S

Idag är jag bara lite bakis. Det är en slö dag. Och jag vill inte åka hem till öret :( jag vill stanna här. Men nästa helg kommer snart så får se var jag bär av då. Tar tåget hem halv 9 så får stanna ett bra tag till iaf :) De ska ju tapetsera min lägenhet imorgon, så alla mina saker har vi ställt i mitten av rummet, som i en fyrkant. Så de närmaste dagarna får jag väl leva i min säng och vid köksbordet tillsammans med min dator. För tv:n kan jag inte titta på.


Snug rug


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0