Ogilla sura gubbar!

Idag efter jobbet skynade jag mig till affären för att handla lite så skulle jag slippa göra det efter träningen. Halv sex började träningen och jag och louise cyklade tillsammans dit. Vi cyklar och på och det står en gubbe mitt i vägen och väntar på att det ska bli grön gubbe för honom. Inge konstigt med det. Men jag plingar på honom att han ska flytta sig lite så blänger han på oss och säger "Cykla ska man göra på vägen, ni kan få 500 kr i böter om polisen tar er" Men varför bryr du dig!? Gaah att jag inte kan vara med snabbtänkt och komma på nått bra svar tillbaka. Jag kommer ju alltid på så mycket bra efteråt! Ogillar sånna där sura gamla fula träliga gubbar. Hur svårt hade det vart att bara ta ett steg fram eller bak? Det känns ju tryggare att cykla på trottoaren (fast man inte får) än att cykla på en hård traffikerad väg. Jag tycker nog att de ska göra ordentliga cykelbanor  överallt i Örebro. På vissa ställen är det faktiskt lite små dåligt med det..

Jag och Louise tränade som sagt var. Vi var otroligt duktiga. Först aerobics dance sen afrodansen på raken ;) kommer nog ha massa träningsvärk imorgon. När jag kom hem blev jag arg, sur och ledsen. Dels för att jag var kanonhungrig! Åt två mackor kl 3 sen inte änit nått mer förrän typ kvart över 8. Så jag blir grinig. 
   Nu har de tagit bort alla mina kontakter i mitt sovrum och lampknappen till taklampan är borttagen. Så kunde inte sätta i min läslampa så jag fick lite lampa iaf.. Men som tur är så hade jag en skarvsladd så jag kan använda min läslampa från vardagsrummets eluttag. 
   Ne nu känner jag att jag bara sitter och klagar. Men det får väl göra ibland när människor är sura, när jag är/var hungrig och min lägenhet är kaos?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0