Köping

Är i mitt lilla köping i helgen :)

  Alltså blir man galen eller asgalen när jag fick lönespecen igår till min mail och där står det att jag ska få typ 1770 kr mindre än mitt anställningsbevis säger! Och när jag försökte ringa dem igår så har de självklart gått för dagen. Inte helt okej. Jag ska ha min fasta månadslön som det står! Jävla grejs. Lite smått jätte arg blir man :S
   Idag så har mamma och jag vart till systemet, handlat saker till mig som jag ska ha nästa helg då jag ska hit igen för den efterlängtade tjejkvällen vi pratat om så länge man inte blivit av. Bra Asp att du tog tag i den nu ;)
  Sen till affären, köpte massa saker. Även massa frukt så jag ska göra en fruktsallad till kvällen.

I eftermiddag ska jag gå hem till min farmor Maja och hälsa på, och få fika ;) Inte dåligt det inte.
  Min lägenhet är kaos, den är dammig för allt slipdamm som blivit av de som tapetserat. Men nu har de iaf tapetserat klart hallen och har bara köket kvar att måla. Sen blir jag av med dem. De har hållt på nu i två veckor och snart är inne på den tredje veckan. Jag är skapligt trött på att ha dem hos mig.
  Jag har inte orkat tagit kort på tapeterna än, ska göra det sen när jag fått städa och fått i ordning allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0