Idag jobbade jag till halv 5. sen så tog j...

Idag jobbade jag till halv 5. sen så tog jag sällskap med vår praktikant. Vi gick in på claes olsson för jag skulle köpa krokar till mitt kök. Sen så följde jag med henne hem och tittade på hennes boende. Sen så drog jag hem och då var klockan typ kvart i 6, men jag började med bulldeg och städning ändå. Dessvärre så hann jag inte med så mycket städning som jag hade tänkt :s jag skulle börja tvätta kl 7 också. Hann dammsuga lilla sovrummet och köket iaf. Fan vad jag vill röja bort och få i ordning! Har haft det så rörigt och ostädat under tiden de tapetsera här, jag tänkte "ingen idé att försöka ha det fint med allt det här runt om kring mig" men nu så vill jag försöka få det fint. Men jag hinner inte! Oj oj. I-lands problem. Imorgon så kommer mamma och pappa hit med bokhyllan så kan jag få packa upp mina sista lådor också :) sen följer jag med hem till köping och på lördag är det äntligen tjejkväll :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0