Helgen

Fredag som sagt åkte jag över till Soffi med äppelkakan och tittade på vänner som vanligt och spelade spel.

Lördag klockan 8 gick vi upp för cykelpasset började kl 9. Riktigt jobbigt var det och idag har jag ont i mina rumpben:P
Efter det så gick vi hem till henne och duscha, tanken var att vi skulle gå till stan på en gång efteråt, men vi somna båda två:P men vi kom iväg till stan iaf, något senare än planerat. 
   På kvällen drog vi till affären och köpte på oss massa onyttigheter för att sedan hem och moffa och titta på film.

Sov till halv 11 ungefär och så tittade vi på hitta nemo till frukosten.
Vid 4 tiden så åkte vi till nJoy för att prova gymmet. Men vi kom fram till att gym inte är vår grej, vi behöver gå på pass. ;P Hittade ingen motivation i att bara gå på gym. 
   Blä också, jag har fått ont i halsen...

Kommentarer
Postat av: alexandra

Haha jag skulle ha varit med er på gymmet med andra ord, då jävlar hade ni fått er ett ordentligt pass ;P

2010-10-03 @ 20:08:54
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0