Fredag och Köping

Idag slutade jag halv fem och cyklade hem då min mor och far var där. De hade kört dit min bokhylla och höll på att montera ihop den när jag kom :) Jag packade i ordning väskan för helgen och självklart det viktigaste: festkläderna! För imorgon blir det tjejkväll. ;D Vet inte riktigt hur många vi blir. Men 4 st är iaf helt säkra på att de kommer, sen hoppas jag att resten av tjejerna kryar på sig eller bara vill komma liksom! ;) Innan vi åkte hem så tog vi oss en fika med mina bullar jag bakade igår. Japp de blev goda ;D
   Vi kom hem till huset typ nio och satte oss för att äta pizza vi köpt.
   Nu sitter jag och dricker en burk cola. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0