Ännu fler tapeter !

Nu har de äntligen tapetserat mitt sovrum ! :D Skit skönt att det är klart. Fast jag trodde att den gråa var lika grå som bakgrunden på fondväggen. Men det var visst inte samma lika:P Men jag tyckte ändå att det blev bra. Nu behöver jag bara sätta upp min taklampa och fråga killarna imorgon om de sätter upp mina gardinstänger åt mig så jag får upp mina nya fina gardiner. Jag tänkte att jag skulle ta kort på mitt rum nu, men, jag sitter för skönt i soffan och vill inte resa på mig och ta kort. Det är för energririkt.
   Skulle träna body jam idag, men av någon andlening har de satt in nått annat som vi inte vill gå på. Hade louise gått så hade jag med gått. Har dock inte frågat soffi om hon ska gå. Fast nu orkar jag inte ändå ;P 
   Jag skulle behöva åka och köpa ägg och nu skulle jag egentligen kunna baka morotsbröden som jag tänkte göra i söndags, men! Det fanns inte en enda morotspåse på ICA MAXI så det blev inget bröd :( Jag gillar inte riktigt heller att man oftast inte ser personal där på maxi när man behöver dem och ska fråga om det finns några morötter som de inte tagit fram! Not good not good. 
   Och så fryser jag om mina armar. Och som jag tidigare sa så vill jag inte resa på mig och hämta en tröja! :p Skulle kanske köpa en snug rug? ;p

Kommentarer
Postat av: Mor

Och jag som var så nyfiken på tapeten!

2010-10-19 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0