Söndag

Igår kom mina kusiner Eveline och Freddis plus Freddis kompis Madde hit. Freddis och Madde skulle på ladies night och Eveline var shaffis. Så medan de var och njöt av Brolle så fick hon njuta av mitt underbara sällskap ;)
   De kom hit runt kvart över fem och vi började nästan på en gång med tacos. Jag har ju tröttnat en del på tacos men det var faktiskt jätte gott igår! Jag tror att sällskapet gör en del av det goda också :)
   När vi hade skjutsat dem till Brolle, eller rättare sagt ladies night, så åkte Eveline och jag tillbaka hit och spelade kort och åt chips. Tittade även på I taket lyser stjärnorna. Sen så satt vi och snackade bara. Och så var det dags för henne att åka och hämta tjejerna och hem mot Köping.

Idag vakna jag med värsta yrseln. Snurrade jätte mycket både när jag stod upp och låg ner. Kändes som att jag var full/bakfull. Det är inte okej när man faktiskt inte har druckit en enda droppe alkohol dagen innan :( Hade svårt att ta mig upp till soffan, kunde iaf hälla upp ett glas med yoghurt, tänkte om det var blodsockret som var lågt. Men yoghurt hjälpte inte, så jag rostade bröd. Fick lov att sitta ner och bre smörgåsarna. Annars hade jag väl tippat omkull. Men tror inte att felet är lågt blodsocker. Vet inte vad det kan vara. Det är ju så träligt, jag som skulle iväg til Soffi och kolla in hennes katt!! Gillar inte när jag inte vad som är felet och typ inget hjälper.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Migrän? :S

2010-11-16 @ 15:52:11
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0