Snöoväder

Det är bannemej snöat hela dagen! Vi var ute på förmiddagen emd barnen och det var inte ett dugg skönt. Men barnen tyckte det var jätte skoj. När klockan närmade sig fyra så ville jag knappt ut! Men jag hade ju inget val. Jag blundade nästan hela vägen hem. Kändes som isbitar slog in i ögonen på mig. Konstig nog att jag körde på/krockade med något/någon. Att hålla upp handen som man gör när man inte ser något för solen, fungerade självklart inte. 
   Gjorde korvstroganoff med vattenkastanjer i, ett litet tips från min vän palex. Och jag tyckte det var klokt. Korvstroganoff är ju sån "mjukmat", men med lite knapriga, knappt smakliga, vattenkanstjer så blev det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0