Snögubbe

Idag var det verkligen massvis med snö ! Jag gillade det lite granna, speciellt när jag satt hemma och tittade ut. Då var det supermysigt. Sen när tog cykeln i morse så var det inte alls lika skoj. Oplogat och kom tio min försent, pga inte plogat. Får starta tidigare nu när det är massvis med snö. Jag vägrar att ta bussen!
   Vi var ute på förmiddagen och jag gjorde en snögubbe. Hittade ingen böjd pinne till munnen, så det blev en rak mun, med andra ord så tyckte barnen att det var en sur snögubbe. Men den blev större än den de gjorde i går. Mohahaha haa.
   Huvudvärk och barn med höga röster är inte en bra kombination. Blev en tjatig fröken i slutet av dagen..
   När jag kom hem så plingade hyresgästföreningen på, eller inte hela den föreningen, vore rätt coolt om alla stod där och sjöng för enbart mig. Typ sjög en trudilutt om deras ärende. Men nää det var en gubbe som pratade utan någon sång i det. Trisst värre;P Men iaf så blev jag medlem. Verkade vara bra och betalar bara 80 kr i månaden. Dessutom får man en massa förmåner. :) t.ex. gå på sf bio för 69 kr per film, varje dag i veckan! inte illa:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du var på dagiset där du brukar vara.. så tror jag att jag såg snögubben. riktigt fin! ;)

hyresgästföreningen (också då bara en person och inte alla) har ringt på hos mig och fått mig att bli medlem också. :p

2010-11-11 @ 19:21:42
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0