Ogilla telenor!

Jag har ju telenors mobila bredband. Och förra veckan, den 15e nov fick jag en påminnelsefaktura på 505 kr. Konstigt eller hur, med tanke på att jag inte hade fått någon "vanlig" faktura först. Så jag betalade den och dagen efter kom den vanliga fakturan ^o) men iaf. Så idag när jag går ner i trappan och ser att det sitter ett kuvert där namnen står så sitter ett kuvert från telenor och ser att det står Emelie Gustafsson. Det stod det på den förra fakturan jag fick också. Då har de skrivit fel, heter ju Emelie Sussanna Josefine. Då visar det sig att jag ska betala igen 320 kr, och 50 kr utav dem är en påminnelseavgift, alltså den som kom för en vecka sen. Så jag ringde till Telenor och sa att jag tycker inte att jag ska behöva betala denna påminnelseavgiften för att det är ju inte mitt fel att jag inte hade fått den riktiga fakturan. Men tydligen är det mitt ansvar att se till att ringa till dem och tala om att jag inte fått nån faktura för månaden. Men inte fan håller jag koll på det. Eller ska man göra det? Jag väntar väl till att jag ska få en faktura så betalar jag. Sånt tycker jag inte är okej! Bara för att tjäna pengar liskom. Jävla människor.
   Så hoppas att ni förstår min irritation!

Efter jobbet så cykla jag till gymmet och dansade lite. Sen så cykla jag hem på de hala vägarna. Upp, betala fakturan från telenor plus faktura från finfast för fondväggen. Uscha buscha pengar bara hit och dit. Skönt att lönen kommer på fredag så slipper jag känna mig fattig. Dock vet jag folk som VERKLIGEN är fattiga, liksom PI fattiga, typ noll pengar på kontot liksom, hahaha ni förstår nog var jag vill komma, så jag har ju egentligen inte rätt att säga att jag är fattig. Fast i mina ögon är jag lite fattig, framför allt snål nu när jag har under två tusen kvar.

Jag har också handlat. Nyponsoppa bl.a. Så sitter och dricker det nu :) gott gott och gott:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG är pi fattig!! Fast.. idag fick ajg ju pengar ändå. ;p men så jäkla ovärt med telenor!

2010-11-25 @ 18:05:05
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0