Lussebullar

Just nu så är mina lussebullar på jäsning. Ska snart baka ut dem. Jag lyssnar på julmusik, tänkte först köpa mig en julskiva, men sen kom jag på, att jag har ju fått spotify ;D Jag slutade klockan två idag så då skyndade jag mig hem för att sen iväg till maxi och byta den julstjärna jag köpte igår. För det fanns inte många kvar igår, utav den sorten jag köpte igår. Det visade sig att det inte fanns någon kvar i kartong, bara visningsexemplaret och den tog jag ;) tycker det inte är världens grej, när den kostar 39 kr. Fick ju lampan med på köpet, så jag tyckte inte att det var någon idé att tjaffsa om att få längre pris pga att den hängt ute i butiken.
   Tyck synd om mig, jag har sovit dåligt för att jag drömde om den där jävla julstjärnan, haha, jag var ju så nervös att jag inte skulle få någon, då hade det ju förstört hela min idé till vardagsrummet. Fast hade ju inte vart sån stor grej egentligen, bara satt den ensamma stackaren isånnafall i lilla rummet. Men behöver inte tänka på det nu ;)
   Får se om jag hinner träna zumba idag som jag hade tänkt. Får se när bullarna blir klara. Dessvärre är det inte alls så skoj att ut det kalla vädret. Får se hur jag gör :)


Julstjärna med blixt

Julstjärna utan blixt

Fick jag utav mamma och pappa, den sjunger bjeller klang på "voffiska" ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som att du fått lite advent/jul mys hos dig. ^^ och jag gillar dom som sjunger på voffiska. ^^

2010-11-29 @ 17:28:29
URL: http://idasophia.blogspot.com
Postat av: alexandra

Mysigt värre! :D

2010-11-30 @ 16:28:03
URL: http://dioxa.blogg.se/
Postat av: Mia

voffiska :D HAHAHAHAH!

2010-12-15 @ 22:25:07
URL: http://miaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0