Köttbullar

Jag håller på att göra köttbullar i väntan på att min pappa ska komma hit och hjälpa mig med saker och ting. Han är så snäll min far. Tog ledigt från jobbet och allt. Hoppas att han är lite hungrig när han kommer hit för tänkte bjuda han på mat. 
   Pelmatic har inte ringt in mig idag så jag är hemma och ledig med lön ;) inte fel.
   Jag har fått en ny favoritlåt, säger som många andra tjejer - Rihannas låt only girl (in the world).
   Igår så skjutsa mamma och pappa hem mig och pappa satte upp min spegelvägg. Shit vad länge han höll på stackarn :( i typ 8 timmar. Fast jag hade ju köpt en annan spegel som jag hade kunnat ha där men eftersom han erbjöd sig att sätta upp den, klart att jag inte tackar nej. Men ändå lite taskigt känner jag:/ Får gottgöra honom med ett lass köttbullar ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0