Jag har blivit utmanad, har du?

Fyra TV-program jag ser:
Couger town
Sex and the city
Vakna med the voice
Criminal minds

Fyra saker jag gjort idag:
Snoozat 10 min gånger 3
Ätit frukost
Toalettbesök
Kollat min Facebook (klockan är 07.11, har inte hunnit med så mycket annat :p)

Fyra saker som jag längtar efter:
Inflyttningsfesten
Julafton
Våren
Helgen

Fyra saker på önskelistan: 
Prenumeration på veckorevyn
Pengar
Monopool
Våffeljärn

Fyra saker jag avskyr:
Döden
Småkryp
Finnar, alltså sånt som sitter på kroppen ;)
Kyla

Fyra personer jag utmanar:
Sophia
Palex
Louises S
... och dom som känner för det

Kommentarer
Postat av: Louise

bläää måste jag? :P

2010-11-01 @ 11:37:08
URL: http://lunalooney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0