Fredagsmys

Fredag idag och jag börjar kl 11. Jag ska stänga idag på förskolan. Första jag gör när jag vaknat är att ställa mig och diska bort allt. Hade ju tjejbesök igår av Louise och Anna. Det var mycket trevligt, dock förlora jag i finns i sjön två ggr. Inte ok.
   Idag kommer mina snyggingar från Köping!-Sara och Linda. Vi ska mysa hela kvällen, kan tyvärr inte säga hela natten för jag känner mig själv och kommer vara trött vid åtta ikväll. hahaha. Jag är pensionär!
   Jag tycker synd om mig själv lite granna, min förkylning blir inge bra någongång!
   Så är jag irriterad på att det var längesen jag skickade in felanmälan till vaktmästaren på allt som behövs göras i lägenheten, t.ex, sätta upp gardinstänger i kök och båda sovrummen. Dem tog ju målarna ner, utan att sätta upp igen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch jag är också äckelförkyld:S



Men det där med gardinstänger, är du säker på att vaktmästaren gör det åt dig? För vi fick sätta upp dom själva igen efter tapetseringen..

2010-11-05 @ 10:47:15
URL: http://aspsara.blogg.se/
Postat av: Louise

JAG VANN TVÅ GÅNGEN PÅ FINNS I SJÖN! :D

2010-11-05 @ 20:29:02
URL: http://lunalooney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0