1:a advent

Var iväg till Anna idag för att få massagebehandling. Det behövdes nog. Sen åkte jag hem och åt mat. Så tog jag tåget till Örebro halv 5. Var hemma till ca kl 18, iväg då till ica maxi för att köpa julbelysning till mina fönster. Köpte två pappersstjärnor, egentligen är det inte min stil, men de var billiga och så blir det lite lyse tänkte jag. Köpte också en ljusstake till köket. Upptäckte att den andra stjärnan var sönder lite granna så kan inte använda den, men orkar ju inte åka tillbaka när jag nyss hade kommit hem. Den andra hänger ni i det ena fönstret i vardagsrummet, men upptäckte att sladden är för kort. Så det måste jag fixa på något vis. Fast orkar inte med det just nu. Tyckte det skulle gå smidigt, men nej då ska det bara krångla för mig. Glad första advent på mig..


Kommentarer
Postat av: alexandra

Usch vad jobbigt, oflyt ogillar vi skarpt!

2010-11-28 @ 21:57:17
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0