Satc 2

Måndag och jag är arbetslös för andra veckan. Än så länge klagar jag inte. Vet ju att jag har ett jobb att gå till inom en snar framtid. Har inte gjort speciellt mycket denna dag, var bara väldigt skönt att få sova i sin säng igen efter 6 dagar på Öland. Jag cyklade till Nibble, (affär nära mig) och skulle handla saker till köttfärssås, dessvärre hade de ingen köttfärs, som kan behövas ha om man ska göra köttfärssås, inte sant? Så, jag tog min trogna cykel och åkte till Big inn ( lite längre bort än nibble) och handla där istället -.-. Jojomen, sen blev det köttfärsås för hela kvarteret tror jag. Mamma tyckte dock att den var för stark så hon dissa den :(
Vid kvällstid drog jag och Sara på bio och såg den efterlängtade Sex and the city filmen nummer 2, den var bra, men inte lika bra som ettan och definitivt inte lika bra som serien. Men bra, lite förvirrad bara eftersom vår vän Linda sagt att det skulle ske två saker iaf som inte hände. Den får iaf en 3a av 5 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0