Idag har vi åkt mycket bil. Först åkte ...

Idag har vi åkt mycket bil. Först åkte vi ner till ölands sydligaste udde. Åt en glass gjorde vi med. Sen så ville vi åka go-kart så vi åkte till borgholm och åt hamburgare. En man satt och åt utomhus och ramla baklänges så vi försökte hjälpa han upp. Men han försökte inte ens hjälpa till lite grann att ta sig upp. Tjock var han också, eller tung kanske man ska säga(?). Japp tillslut fick vi upp honom. Sen åkte vi och tittade till gokart banan och självklart var det stängt, öppnade i juni. Så vi drog in till kalmar för att åka där men de hade inte heller öppet. Så det blev inge gokart alls.. Just nu håller vi på att fiska lite. Eller pontus fiskar, jag vilar. Fast jag har fiskat, fått upp två små abborrar;) fast jag vägrar ta bort dom det får pontan göra åt mig :p kl 8 åker vi till hans bror simon och sambon som bjuder på mat. Grillat, kanon ;) hade gött.


Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter ju jätte bra allt, fast nu saknar jag dig faktiskt så jag tycker du ska komma hem <3

2010-05-26 @ 19:51:45
URL: http://aspsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

det låter som att ni har det ganska mysigt. :)

och go jossan som fått upp två abborar. ;D

2010-05-27 @ 09:34:15
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0