Denna dag har vi vart in till kalmar och s...

Denna dag har vi vart in till kalmar och shoppat. Hittade lite granna faktiskt. Efter shopping åkte vi och tog en fika för att sedan äta middag hos hans mormor i färjestaden. Vid femtiden kom hanna och vi åkte in till kalmar igen, det var någon sex and the city sak på baronen, ett sorts galleria typ. De ville "välkomna" satc så de delade ut 50 goodiebags och det var ju kaos att försöka få dom där. Jag stod där men gav upp. Tjejer skrek och tryckte på. Slet i påsarna som tusan. Jag valde att gå därifrån. Hade ändå aldrig fått någon. Så köpte jag mina första produkter på makeup store, de hade 20% rea pga denna satc sak. Det blev en premier och en glitter-pulver ögonskugga. Jag hade för mig att det var riktigt kanon dyrt där, men jag tycker faktiskt inte att det är så farliga priser:p charlotte perelli uppträdde också där och jag tog några kort på henne. Så himla coolt, är grymt stolt att få kort på henne. (förstå att det är ironi när jag säger det :p). För övrigt så längtar jag hem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. jag blev fasktiskt lite orolig där och trodde du var seriös gällande perelli. :p

2010-05-28 @ 11:48:33
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0