1 dag kvar

Idag var sista dagen vi hade vanliga lektioner! Känns rätt skumt att det är över liksom. Slut på skolan. Känns både bra och dåligt. Vill ha semester och sen jobba och tjäna pengar och slippa åka till Örebro var eviga dag. Men ändå vill jag lära mig mer tecken och umgås med flickorna. Attans bananer.

Igår umgicks jag med Soffi, Louise och Alexandra. Anna kom aldrig. Kolla film och käka kladdkaka. Mycket smarrigt. Träffa Louises söta valp Fanga, som tugga sönder mina hörlurar och gangde lite på mp3n så den blev glapp. Men den funkar iaf. Dessvärre fick jag köpa nya hörlurar idag, inte så kul eftersom mina var nästan nya, Eller fick de i julklapp. Jag tycker det är ganska nytt:P Men nu har jag ett par ÄNNU nyare ;P haha. Dessutom är min mobil knäpp. När folk skickar sms, låt säga att jag får smset kl 15.31 men i meddelandet står det att jag har fått det 14.31. Mycket knas. Måste in och fråga vad felet är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0