Tisdag

Nu fick jag tag på dem på comviqs kundtjänst. Alltså, varför kan det inte bara stå riktigt med information på hemsidan? fick sitta i telefonkö, dock bara i 10 min, lite skillnad från gårdagen. Men ändå. Aja, nu är min telefonsvarare fixat och jag hatar att höra min egen röst. Tur dock att jag inte behöver ringa till mig själv ;) Varför ska man ha telefonsvarare? jag tycker det är bra om jobbet skulle ringa och jag inte kan svara. Det känns lite proffsigt sådär ;) haha. 
  Jag ogillar min vän Sara, hon är i Örebro och handlar massa på rea! Jag vill också ha MUS-produkter för billiga pengar! Får väl vänta till de har medlemskvällar, då får man ju 20% rea på nästan hela sortimentent ;)

Idag ska jag jobba och det är ju slut på introdukitonen, så jag jobbar mitt första pass helt själv idag. 15.45-21 =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! mus-produkter. vad är det för ngt då? typ bindor och grejer eller leksaker till riktiga möss eller.. mindre riktiga?! ;p



(ja.. jag vet vad du egentligen menar. men ibland vill min hjärna bara tänka.. ja. egentligen snusk.)

2010-06-29 @ 15:00:00
URL: http://idasophia.blogspot.com
Postat av: Comviq

Hej Josefine,



Vad bra att det löste sig med telefonsvararen för dig. Jag ska föra vidare till ansvariga för hemsidan att det står felaktig information där så vi får rätta till det.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Comviq.

2010-06-30 @ 10:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0