Söndag

Denna helg har vart lång och tråkig. Dessutom tyckte jag väldigt synd om mig själv, jag inte haft något att göra och ingen ville umgås med mig. I fredags var jag så festsugen, men ingen som kunde festa med mig. Så satt hemma hela kvällen framför datorn.

  Lördags så hade jag så mycket energi och var utråkad som fan. Linda erbjöd sig iofs att vi kunde festa, men hon slutade kvar i elva på kvällen och det kändes lite ovärt att festa då. Då hade vi inte hunnit till krogen innan de stängde innan hon var klar ;) haha, så jag dissade det. Sara var sjuk, min kusin Eveline skulle festa och Emma också, Malda var supertrött och skulle sova, Pettsson, vet jag ärligt inte, han var seg på att svara helt enkelt, och min farmor var inte heller hemma. haha tragiskt värre. Så det blev en långpromenad med min bror istället.

Idag ska jag, Sara och ev Anna gå och kolla på Johans fotbollsmatch. Äntligen nått att göra. Jag har även hunnit med ett tappert försök i att sola, men solen gick i moln, så jag gav upp..

Kommentarer
Postat av: Linda

Varför festade du inte med Emma och Eveline då?: )

2010-06-13 @ 19:20:51
URL: http://lindadahlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0