Solsken

Vakna av ett sablans sms av comviq vid halv nio om att jag hade bytt prisplan till bas. Dooh, så var tvungen att ladda nytt till kompis. Jag är ledig idag så jag pasade på att umgås med Sara och ligga i solen näst intill hela dagen. Vi möttes på stan, köpte kang jang eller nått, för att jag har blivit förkyld. Sen in på systemet och köpte lite, tänkte passa på innan allt tar slut innan midsommar. Vi köpte en varsin baguette på Café latte och sedan hem och sola. Jag blev brun =) Bikinilinjen på rumpan syns ;) 

Vi drog iväg på ett ärende sedan till donken och käka glass. Mötte upp Johan utanför Willys och köpte saker (mat) till fredagen då vi åker ut på landet och grillar;)


Kommentarer
Postat av: Comviq

Hej Josefine,



Vi på Comviq är glada att du använder oss som mobiloperatör och hoppas att du är nöjd med oss. Kompis är vår mest populära prisplan just eftersom man ringer och SMSar gratis inom Tele2/Comviq. Vi tänkte bara tipsa dig att om du tankar på med Kompis 195 kronor får du 5000 fria SMS till alla nät i 30 dagar. Tankar du på med Kompis 295 kronor får du dessutom 1000 fria MMS och fri surf i mobilen på helger inom Sverige i 30 dagar.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Comviq.

2010-06-28 @ 08:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0