Små bakis

Igår blev det alltså fest hos Peter och Madde, tillsammans med Saraälsk. Det blev mycket prat och skratt. Linda joina oss senare på kvällen :D längesen jag såg henne. Spelade lite våghals, vi tjejer, men det dog efter ca två rundor av frågor. haha. vi kom säkert på nått bättre att göra. Vi drog till Hanits där det faktiskt var mycket folk, trodde det skulle vara folktomt med tanke på helg innan löning. Mycket dans blev det i sportbaren och det var supervarmt, tror inte att de har hört talas om att öpnna ett fönster(?)
   Efter krogen gick jag, sara och johan och köpte kebab som vi åt upp hemma hos dem. Sara blev sur för att hon hade fått starksås på sin tallrik och lämnade mig och johan för att lägga sig ner och sova. Fast jag fick min kebab så mig gör det inte så mycket ;)

Idag mår jag väl inte toppen, men bättre än vad jag gjorde innan duschen. Tänk vad en dusch kan göra för underverk för bakfyllor. Måste hämta min cykel också hos sara, bara den är kvar där... Hoppas fan det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0