Shopping

Dagen idag tillbringades i Västerås tillsammans med Sara Asp och det var shopping som stod på schemat. Linda kunde inte följa med pga att hovslagaren skulle komma till henne idag. Det blev inte så jätte mycket saker för in del, men ändå blev det mycket i kassen, kom upp i 752 kr har jag räknat fram till. Var in på Make Up Store och köpte min efterlängtade concealer, som jag tjatat mycket om. Köpte även en tillhörande pensel där, men den var dyrare än jag fattade det som. Men struntade i det. Men sen fick jag se att nästan likadan kostade hälften så mycket på Kicks, så ville jag hellre ha den. Så jag lämna tillbaka den och köpte den billigare varianten, dock på Åhlens då, men samma pris ;)

Concealern i tre olika färger =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0