Parken Zoo

Gårdagen tillbringade jag tillsammans med kusin Eveline, Emma och Sofie i Eskilstuna och parken Zoo. Längesen jag var där, typ när jag var 5 år eller nått. Vi promenerade runt och kikade på djuren. Klappade getter och åkte rutschbana. Nöjesparken var inte öppen, fast det gjorde kanske inte så mycket, det är ju attraktioner för barn :p Dock ville jag åka masken, eftersom den har 3 av 5 Pirr i magen, haha, säger deras hemsida iaf ;).
  På eftermiddagen åkte vi och käkade och sedan hemåt mot Emma och titta in hennes nya lägenhet. Mot kvällningen bjöds det på langos och film =)

Idag, eller på förmiddagen så låg jag ute i solen, måste ta vara på solstrålarna. =) Tids nog så ska jag väl klä på mig och cykla och lämna tillbaka filmerna och lämna en lapp till hemtjänsten.


Jag och Eveline är kängrumor och kängrubarn

Tapiren har fått ett extra ben ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

what the? är det 5 ben på det där djuret eller vad är det som ser ut som ett? :p

2010-06-16 @ 17:55:42
URL: http://idasophia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Låt mig ge dig en ledtråd: att kissa med ;)

2010-06-16 @ 19:53:30
URL: http://josefiineg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0