Malmön

ZzZzZzZzZz... Sms... ZzZzZzZzZz... fan det ringer och det är Sara i telefonen som säger att vi ska åka ner till Malmön för sol och bad. Självklart är jag på, får ju inte dissa när solen väl är framme. Går upp och gör ägg och macka. Häller upp ett glas juice. Tar mina saker och ska in till vardagsrummet och äta. Men ser att min mobil ligger kvar ensam på bordet i köker, så ska ta med den med. Ställer ner glaset och gör nån snygg vältning och hela min mobil är täckt med juice. Bra morgon? Nej..

Så efter en timme blir jag upphämtad av Sara, Johan och Tomi så drar vi mot solningen nere på Malmön. Jag vågade mig ner i vattnet dessutom. Det var inte skönt vill jag säga! Var där i ungefär fyra timmar. Men vettetusan om jag lyckats att få nån bränna.

Senare ikväll så åker jag hem till paret vi scheeleskolan och grillar. Det blir bacon och hamburgare för min del ;) smarr värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0