Lördag dagen efter

Igår var det ju som sagt midsommarafton. Vi åkte ut till Medåker hem till Maddes föräldrar. Där grillades det och alokholintag. Och gissa om jag blev glad när de plockade fram skålen med jordgubbar! Det var så mycket jordgubbar och jag åt massor ;)  Vi dansade en hel del och sjöng snapsvisor. Jag höll mig redigt nykter hela kvällen, så idag mår jag toppen. Känns ganska skönt när man vet att många ligger bakis idag. Haha japp, jag gillar att andra mår dåligt när jag mår toppen ;D Vi sov även kvar där, vi var åtta stycken i vardagsrummet och sov där. Jag, Sara och Johan dela på en stor madrass, mysigt.
Tack för en trevlig kväll iaf =)


Min vän för kvällen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0