Fredagsmys

Dagen började med att vakna (såklart), vid ett cyklade jag till Sara och umgicks med henne. Hon skulle tvätta, tyckte lite synd om henne. ;P Sen blev hon shoppingsugen så vi drog till Kicks där hon köpte en foundationborste, Äntligen!!! Mycket fräschare, inte lika mycket bakterier som svampar, har jag lärt mig nu. Drog till Landora på stan där hon löpte bland det nyaste: Epicare. Tar bort små oönskade fjun, lätt som en plätt. Jag tror att den är toppen!

Sedan drog vi hem till henne och åt bulle, Japp och drack saft. Övade även på att bära flera tallrikar än två, men om det gick bra vet jag inte. Ska nämligen hjälpa att servera på ett bröllop imorgon, så tänkte vara lite duktig, fast kanske bättre att ta det säkra före det osäkra? ;)


Kanske också ska köpa mig en?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0