Underbara Lediga Torsdag

Jag är ledig idag. Bytte ju min tur till en av vikarierna. Han behövde ju byta så det passa mig perfekt att få byta denna torsdag och istället jobba nästa torsdag. Så idag, eller i morse vakna jag av åskan plus regnet. Sov till 9, rena sovmorgonen :D Idag funderar jag på att små plocka lite, ner i kartongerna. Inte allt, men en del. 
  
Igår efter jobbet åkte jag, mamma och pappa till västerås och shoppade lite granna till mig. Sen på kvällen åkte jag till min kusin och spela Canasta. Jag tror hon har fått fnatt på det? Jag vann överlägset iaf, rätt åt henne.

Förut så pratade jag och Sara att öppna en glasskiosk här i stan, för vi tyckte att det fanns så dåligt glassutbud. Men nu har jag kommit fram till, efter att hon visade sin jättefina tårta på Facebook, att vi ska öppna ett kondis i Centrala Örebro. Vi tycker båda om att baka och hon är tydligen duktig på att göra fina tårtor, det är ju perfekt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0