Superkul!

Igår var det ju fest hos Sara och Johan. Jag hade skit trevligt hela kvällen och tiden bara rann iväg. Det blev en hel del folk och mycket snack. Som en parantes så vill jag bara slinka in med frågan: varför fortsätter man vara en idiot mot nästa tjej man träffar? Lär man sig inte av sina misstag? Det var ett av samtalsämnena igår.
   Iaf så gick vi till B&S i väldigt god tid! Och tänka sig, det var inte jag som gick och tjatade på att alla skulle gå. Plus till mig. Vi slapp köa, eller lite kö var det, men det tog inte lång tid innan man kom in. Det var skapligt mycket folk, men kände inte igen så många. Kanske var det att jag såg lite dåligt också? Jag tycker att alla ska bli bättre på att se skarpare ut, för jag allt/alla jag såg var suddiga ;P. Det blev mycket dans och det var längesen jag hade så kul faktiskt. Jag gillar folket.

Sen i natt, fick jag mig ett dopp på malmön ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0