Söndag

Igår var jag hem till min farmor och spelade Canasta med henne och min kusin Eveline. Det blev en riktig myskväll. Maja (farmor) bjöd på pizza, öl och ostbågar ;) Dock så förlorade jag båda gångerna, men det var trevligt ändå tycker jag.
 
Idag så har jag hunnit titta på en film som jag spelade in i fredags kväll, American beauty, den var inte alls bra...
Så jag har jag gjort pannbiffar, så nu har jag god matlåda imorgon =) Om ett par timmar ska jag ut och motionera med Sara. =)

De två veckorna som följer kommer att bli supertuffa på jobbet. Jobbar Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, ledig fredag, dela tur (7.30-21.00) både lördag och söndag, sen jobbar jag måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag veckan efter. Jag kommer vara Jätte död efter det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

american beauty är en skit skum film.. :/ men ändå så är det tydligen en sån där som man "måste ha sett". Fattar inte riktigt de där jag. :p

Hoppas det går bra på din intensiva jobb period nu iaf. :)

2010-07-18 @ 23:20:14
URL: http://idasophia.blogspot.com
Postat av: Louise

American Beauty är ju ASBRA! sådär underbart wierd så man typ inte fattar men ändå gör. älskar den. :)

2010-07-18 @ 23:29:06
URL: http://lunalooney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0