Säng

Efter jobbet idag så åkte jag och mamma till Nordmans möbler och där hittade vi en 160säng för ett bra pris, bra kvalité plus att man får med två täcken och två kuddar, dåligt? Inte alls;) Sen hittade vi en soffa jag vill ha. Så ska in och prata med dem imorgon om den. Efter affärstitten åkte vi till min kusin som ska göra sig av med sina stolar och det är precis sånna stolar som jag vill ha. Så ska få köpa dem, 8 st för 2000 kr. Nypris kostar de ca 1600kr st, så det är ju toppen bra:D

För övrigt gillar jag Shakiras Waka Waka. Både sången och movesen ;D


Liknande denna är "mina" stolar ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar också "waka waka". det är min ringsignal just nu. :p

2010-07-26 @ 22:01:02
URL: http://idasophia.blogspot.com
Postat av: alexandra

Åh såna stolar är riktigt snygga!!!

2010-07-26 @ 23:50:55
URL: http://dioxa.blogg.se/
Postat av: Jossan

Gillar inte dig och din ringsignal Soffi, hatar låten...! ;)

2010-07-27 @ 15:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0