Måndag

Måndag och ny arbetsvecka. Skönt att jag och en annan vikarie har bytt arbetspass lite granna. Han tar min nästa torsdag så tar jag hans 5e augusti istället. Då får jag ett litet break mitt i det intensiva :)
   Klockan är mycket och jag behöver äta något, har inte ätit sen lunch, eller jag åt två våfflor kl 4 men de gills inte riktigt, haha. Så ska nog göra nå vårrullar eller nått. Jag blev grymt sugen på Saras piroger hon har lagt upp på sin blogg:S 
  
En annan sak som jag vill att ni ska se är inne på Louises blogg - http://lunalooney.blogg.se/ , för om ni har sett filmen Patrik 1,5 så kommer ni fatta denna. Den heter också Patrik 1,5 men i lite annorlunda version. Jag jättegillar den! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0