Lägenhetstittande

Morgon börja som vanligt, upp kvart över sex. Åt frukost, titta på Jimmy Two-Shoes, tecknat på kanal5 ;) Klädde på mig, borsta tänderna, och ja allt det där. Satte mig på cykeln, cykla runt hörnet på kvarteret och kedjan hoppa.. Bara att vända på cykeln och fixa till det. Smutsig cykla jag iväg till jobbet för att jobba 7.30-12.30. Och idag ska vi till Örebro och kolla in en lägenhet! :D

Och så får jag inte glömma bort att säga GRATTIS SOFFI!!! Hon fyller ju faktiskt år idag, hela 21 år. Inte dåligt hörru ;)


Fjortisbild ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK så mkt! :D damn vilken snygg fjortis jag är! haha.



och va kul att du har en lägenhet nu då! :D det är allt en bra dag idag.



(+ att jag har fått min kebab! ;p)

2010-07-21 @ 19:42:44
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0