Inflyttningsfest

Jag vakna tidigt, och jag som planerat att jag skulle sova länge. Jävla människor som inte kan ta hand om sina djur. Släpper ut en hund som skäller och väcker mig. (säkert andra i grannskapet också). Jag har legat ute och solat, det belv någon timmes sol, men det var för långtråkigt så jag gick in igen. Vart iväg till affären.

Ikväll blir det inflyttningsfest hos Sara och Johan. Jag tänkte att jag och Linda ska ta ett glas alkohol innan vi går till deras lägenhet, men hennes mobil är död så vet inte riktigt hur jag ska nå henne:p haha
  Och nu har brorsan&syrran äntligen öppnat igen så självklart drar vi dit! Jag tror på en toppen kväll ;D 


Paret Asp och Claesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0