Soffimys

Nu är Soffi på väg till mig. Vi ska ha pizza-cola-chips-kladdkake-vännermys. Alltså vänner som i serien, friends, hoppas ni fattar ;P

Idag började jag klockan sju, hade satt klockan på kvart över fem. sen snooza jag i 30 min. Är inte alls van vid det, så är skapligt trött nu! Ville egentligen ha myset imorgon, men då skulle hon festa så då gick det ju inte ;P
   Efter jobbet, slutade halv två, åkte jag till njoy och träffade en personlig tränare. Han satte ihop ting som jag ska/behöver göra för att hjälpa min svank och magmuskler att bli bra igen. Och så talade han om för mig hur jag ska göra för att fettförbränna :) Hoppas bara att jag tar mig i kragen och gör det också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0