Nobelfest

Jag har inte orkat bloggat på länge! Jag har knappt orkat med att sitta vid datorn. Överambitiöst.

Idag så var det nobelfest på förskolan. Jag gick upp tidigare för att fixa mig lite extra idag. Kungen kom dit och delade ut nobelpris i form av diplom och chokladpeng-medalj till alla barn som vart en snäll kompis (självklart fick alla). Sen fick vi tre rätters middag. Det blev en halv lingongrova (bröd) med ost, skinka och tomat på. Till huvudrätt var det jasminris och någon köttgryta och dessert vaniljglass med maräng, banon, strössel och chokladsås. Riktigt mysigt! 

Efter jobbet åkte jag till soffi för vi skulle dansa idag, men hon såg verkligen skitrött ut så jag blev trött och la mig i hennes säng och låg där allt för länge och när det var en halvtimme kvar så kom vi på att vi inte orkade. Suck. haha.
Men imorgon blir det lite träning iaf, för jag ska träffa njoys personliga tränare, man får ett gratis möte med honom. Så han kan kanske hjälpa mig med att tala om vilka övningar jag kan göra min svank bättre. Just nu är den inte alls bra! Det strålar ner i skinkorna och det känns inge bra.

När jag kom hem så satte jag mig och betalade räkningar. Inge roligt att göra sig av med pengar, men det är lite måsten för att jag ska kunna få ha el och allt det där :P

Jag börjar klockan 7 imorgon så jag ska egentligen inte sitta här nu och blogga, men kände att det var ett tag sen jag skrev nått. Fick veta idag också att jag kommer få vara på den förskolan jag är på nu fram till 5/1 :) skönt skönt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vetu.. idag började läsa INNAN jag sett att mitt namn var med! ;) haha.



men lycka till med din PT idag! ^^

2010-12-10 @ 07:24:15
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0