minus 19.6

Imorse när jag tittade på termometern stod det 19.6. Inte skönt. Och så hade vi utflykt idag. Några av barnen uppskattade det inte! Det var ju kallt. Tur att vi inte var ute länge. Annars har dagen flytit på förutom när barnen var kalla och grät.
   Ikväll ska jag ta en buss i Örebro med mig själv. Känns lite läskigt faktiskt! haha, Jag ska till stan och gå på bio med mina kollega Ina. Ska se svinalängorna. och eftersom bion börjar 21 så blir det ganska sent och tycker det är läskigt att cykla hem själv då. Så jag tar bussen då med :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra val av dig att ta bussen! :)

och bbrrrr va kallt! kanske tur att jag inte har gått ut idag då. ;p

2010-12-01 @ 19:31:11
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0