Mammamys

Min mamma kom hit igår och hon stannar hela helgen! :D Tills imorgon. Jag gillart!
   Vi var ruskigt trötta igår. Vid halv tio la vi oss och läste innan vi somna vid tio. Haha.
   Idag sov vi länge, för att sedan cykla till stan för shopping. Vad kom vi hem med? Två varsina filmer från Bananamoon. Inte okej för en shoppingtur! Sen cykla vi hem, åt lite mat. La oss på soffan och kollade på vänner. Mamma somna och sov i två timmar. Inte normalt för att vara henne. Sen så kasta hon sig upp när jag sa:
-Oj!
Mamma- vad?
Jag- klockan är halv sex.
Då blev det fart på kärringen. Jag säger det med ett leende på läpparna och så får hon ett hjärta <3. Brukar aldrig kalla henne för det, men det är ju så man säger, eller hur ska jag annars uttrycka det? Hon kastade sig upp och satte på julskinkan. Synd att man inte kan förmedla en doft genom datorn, för nu luktar det verkligen jätte gott av skinkan på spisen.

Ikväll ska vi fortsätta att sitta i soffan och titta på film. Imorgon drar vi till Marieberg och hoppas på massor med shopping.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Räkna med att det är fullsmockat, Bea skulle dit med en kompis idag, det slutade med att de tog stan istället när det knappt fanns någon parkering alls :P

2010-12-18 @ 22:14:11
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0