Lördag morgon

När Sophia kom igår så beställde vi pizza. Tog hem körning och fick vänta i 50 min. Väldigt lång tid! Men det smakade gott iaf när vi fick den, japp ni läste rätt, Den inte Dem pizzorna. haha vi beställde en familje pizza, Riktigt gott! Det var fyra karameller i varje hörn av kartongen också ;) Men vi funderade på hur detta kan vara en familje pizza, tänk fyra pers ska dela på den där, det blir ju ingenting! Vi åt ju upp den där typ för oss själva :P


Vi somnade i soffan till vänner och det var skönt. Vi var båda super trötta. Innan klockan tolv så hade vi lagt oss i sängen och somna där istället. Min bror ringde kl 3 och ville ha sällskap hem från krogen antar jag, men jag orkade inte prata. Hans fråga "sover du?" Haha han borde veta att på fredagar är jag en pensionär!

Vi sov till typ 10, gick upp och åt frukost, tittade lite på vänner sen gick hon hem. Hon har ju skaffat katt så hon var tvungen att hem och mata den, eller så kanske jag luktade äckligt? kanske var den andledningen till att hon gick hem. Har ingen aning:P

Jag bakade en kladdkaka igår, fast jag skulle göra som sara hade gjort så det blev sådär kladdig, och gjorde en kolakladdkaka. Meen, det blev inte kladdig och den smakade inte speciellt mycket kladdkaka. Fan jag får sluta försöka vara lika bra som Sara på att baka kladdkaka. Jag kan helt enkelt inte! Bara synd för henne då att hon måste baka varje gång jag träffar henne, eftersom jag inte lyckas själv ;) hahaha


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var lite för att katten behövde mat och lite för att du luktade illa. typ. :p jag undra föresten om min katt kännt sig ensam inatt för hon är värsta kelig nu. :p men tack för igår(och lite idag). det var mysigt fast vi är hamla penchisar! :p



(och btw.. sicken sjuk tjej du va med.. ser iaf ut så på bilden. alldeles mörk runt ögonen och blek på resten av mig. :p)

(och btw 2. jag snor pizza bilden! :p)

2010-12-11 @ 12:16:59
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0