Kortstubin + envishet = ?

Jag har väldigt kort stubin när saker inte går som jag vill att de ska. Plus att jag är så hmla envis och det resulterar i att jag fortsätter med saken jag blir arg på men är förbannad och arg hela tiden. Första gången i mitt liv jag har försökt med att räkna till tio. Fast det fungerade inte. Jag höll på med min julgranställning jag köpte på IKEA förut. Jag höll på i ca två timmar med skiten! Jag tror att ikea tycker att det är kul att jävlas med folk, särskillt med de som har noll tålamod! Fyfan jag var så jäkla arg, och Sophia tyckte att jag var rolig, men det tyckte inte jag. Inte okej! Nästa år blir det fan en riktig gran, kommer inte orka med denna skit igen!
Så till er människor som inte har tålamod, skippa denna grej!
   Jag tänkte städa idag. Började i köket och fick det klart. Sen gjorde jag vardagsrummet för att jag skulle kunna få upp denna julgranställning, trodde ju att det skulle ta ca 30 min, så hade jag kunnat fortsätta med de andra två rummen plus toan sen. Men nej, det blev för sent. Usch irritation!



Jag har ett fint ängaspel iaf som jag köpt. Eller minus spel, för det finns inga plingor så den liksom spelar, men kan kalla den för min fina änglasnurra istälelt ;D På bilden är änglorna in action, därför är det lite suddigt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nuuu ser jag inlägget! (det hade du aldrig kunnat förstå va, med tanke på att jag kommenterar det. :p)



men det vaar ju roligt! du kommer förstå det sen. Plus.. tror du verkligen att det kommer gå jätte lätt med en riktigt gran nästa år? för jag har en aning om att jag kommer bli road även då! ;)

2010-12-12 @ 19:06:06
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0