Julpyntning

I förmiddags åkte jag och mamma till Marieberg. Vi var i god tid så vi fick en parkering. Det blev ingen större shopping idag heller. Jag ville ha något nytt till nyår, får se om jag hittar något på mellandagsrean, annars blir det samma som förra året. 
  Hittade lite julpynt iaf. Hade lite innan med, men det blev två saker till nu. I mellandagarna ska jag köpa på mig massor, så jag har till nästa år. För det är lite för lite saker. Jag vill ha massor! :D 
  Gick också in på Panduro och pratade lite med Louise :)

Sen åkte vi hem till mig och lagade lite mat, sen åkte mamma hem :( Helgen har gått så fort. Jag vill inte att hon skulle åka hem ju.. Det är det värsta med att bo i Örebro. Att jag inte har släkt och mina köpingsälsklingar här i Öret. En helg är ju så kort, man hinner inte med att umgås och träffa alla jag vill. Jag vill ju kunna åka över en eftermiddag till mamma och pappa eller nån annan och bara vara. Nja det tycker jag inte om! Men ändå trivs jag här ju också. Med min lägenhet och stan. Men jag är ju förfan ung! Jag ska väl flytta mycket i mitt liv eller?

Här kommer bilder på allt mitt julpynt. Min julgran och julbelysning har ni ju sett förrut så det lägger jag inte upp något mer på.

Denna gjorde jag på syslöjden i sexan eller sjuan tror jag ;)

Jag och kollegerona fick varsin sådan här påse på chokladpraliner från en förälder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0